Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Poka¿ wszystkie komentarze2T pokazuja tylko to iz postep w sprawie silnikow w sumie sie wcale duzo nie dokonal. Konstrukcja z dawnych lat troche udoskonalona rozklada na lopatki dzisiejsze uklady 4T ze skomplikowana glowica. Bo w 4T to w zasadzie najwieksza technika siedzi glownie w glowicy. Jezeli nie ma jej w 2t ( bo nie trzeba ) to logiczne jest, ze silnik bedzie dobry i niezawodny. Podobnie jest jak z tymi spiewkami klimatycznymi, sztucznie sie to podnosi zeby tylko kupowac nowe technologie i za nie duzo placic a jak pokazuje 2T nie zawsze jest to najlepsze rozwiazanie.
OdpowiedzTo prawda. Cecha wspóln± wszystkich rzeczy genialnych jest prostota, a dwusuw jest prosty do bólu ;)
Odpowiedz